DIGITAL AUDIOBOOK MEA CULPA FOR DOWNLOAD

Συνδεθείτε με το site www.studioamid.gr και ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΗΧΗΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΕΑ CULPA ή ζητείστε τη Διπλή Έκδοση (Έντυπο και Ηχητικό Βιβλίο σε CD

Τρίτη 24 Ιουνίου 2014

Από το audiobook Mea Culpa στο Λονδίνο με πτήση της Aegean

Το «Travel Stories From My World» , της βιβλιοφάγου και μεγάλης φαν του audiobook Mea Culpa Μαρίας Κόφου,  ταξίδεψε στο Λονδίνο και προσγειώθηκε στο νέο terminal του Heathrow  με πτήση της Aegean σε προσιτή μάλιστα τιμή.


«Αν με διαβάζεις καιρό θα έχεις καταλάβει πόσο πολύ αγαπώ την Ιταλία και πως δε χάνω ευκαιρία να την επισκέπτομαι όταν βρίσκω λίγο ελεύθερο χρόνο. Σου έχω μιλήσει επίσης για την αγαπημένη μου Κωνσταντινούπολη, για το Παρίσι και για τη Βαρκελώνη και φυσικά για τα σχέδια που κάνω κάθε τόσο για το επόμενο ταξίδι. Αγαπώ να μπαίνω σε αγαπημένα μου ταξιδιωτικά websites, να παίρνω ιδέες για ταξίδια, να μιλώ με φίλους που ζουν στο εξωτερικό και μετά να ψάχνω εισιτήρια. Έτσι και σήμερα το πρωί, μιλώντας με τη φίλη μου τη Λου στο Skype με ρώτησε γιατί δεν κανονίζω να την επισκεφτώ στο Λονδίνο που ζει τον τελευταίο ένα χρόνο. Η αλήθεια είναι πως αγαπώ πολύ το Λονδίνο και ας το έχω επισκεφτεί μόλις μία φορά για 5 μόνο μέρες. Είναι ένας προορισμός που πολύ πριν πατήσω το πόδι μου εκεί τον ήξερα απέξω.  Ήξερα πού να πάω, τι να δω, πώς να μετακινηθώ με το μετρό, που να βγω το βράδυ για φαγητό και όλα αυτά γιατί η δασκάλα των Αγγλικών που μου έκανε ιδιαίτερα είχε καταφέρει να μου μεταδώσει την αγάπη της γι’ αυτή την τόσο ξεχωριστή πόλη.
Πριν κλείσω καν το Skype άρχισα να ονειρεύομαι ήδη το ταξίδι. Τότε θυμήθηκα το λόγο που δεν είχα ξαναεπιδιώξει να πάω στο Λονδίνο παρόλο που είχα άτομα που ήταν διαθέσιμα να με φιλοξενήσουν. Έμενα στην Ιταλία εκείνη την περίοδο και είχα κλείσει εισιτήρια με μια low cost εταιρεία η οποία με έστελνε στο Stansted. Θα αναρωτηθείς πού στο καλό είναι αυτή η περιοχή. Το ίδιο αναρωτήθηκα και γω αλλά δεν πτοήθηκα. Μέχρι που έφτασα εκεί. Μιάμιση ώρα ταλαιπωρίας από το Stansted μέχρι το κέντρο του Λονδίνου και αυτό γιατί το συγκεκριμένο αεροδρόμιο είναι χωμένο και χαμένο τόσο μακριά από το Λονδίνο που ο μόνος τρόπος για να φύγεις από εκεί ήταν το λεωφορείο. Όσο και να προσπαθώ δε μπορώ να ξεχάσω την κούραση και τα σπασμένα νεύρα λόγω της κίνησης που είχαμε φάει μέχρι να πλησιάσουμε τη London Victoria Station.
Όταν ανέλυσα όλη την ταλαιπωρία εκείνου του ταξιδιού στη   Λουκία και της είπα  πως δεν ψήνομαι  να φάω  πάλι την ίδια κούραση εκείνη βάλθηκε να ψάχνει ένα τρόπο να με   πείσει να κλείσω εισιτήριο. Αφού την έχασα για κανένα πεντάλεπτο και έβλεπα μόνο το μισό της πρόσωπο στο PC έτσι όπως έψαχνε χωμένη στο google, μου ανακοίνωσε πως θα μου έκλεινε εισιτήριο με Aegean που πετάει στάνταρ για Heathrow και έχει ρίξει και τις τιμές της αρκετά το τελευταίο διάστημα. «Ρε συ, εδώ γράφει πως η Aegean από 23 Ιούλη μεταφέρει τις πτήσεις της στον καινούριο Terminal 2! ‘Ντάξει, κλείνεις εισιτήρια για 23/7 και θα έχεις και θέμα για το επόμενο άρθρο σου για το ότι ήσουν και από τους πρώτους που προσγειώθηκαν στον νέο Terminal! Και δεν έχεις και δικαιολογία για ταλαιπωρίες και άλλα παρόμοια! Από τον Terminal 2 παίρνεις το τρένο (HeathrowExpress) και σε 15 λεπτά είσαι στο London! Δες και το link για να πεισθείς και μετά περιμένω να μου δείξεις την κράτηση, να το ξέρεις! «Και τι έκανες τελικά;» θα με ρωτήσεις! Θα σου πω μόνο πως αυτή τη στιγμή έχω ανοίξει το αγαπημένο μου travel notebook για να θυμηθώ που είχα πάει, τι δεν είχα προλάβει να δω από το Λονδινάκι τότε, να κλείσω θέατρο από τώρα και γενικά να οργανώσω ένα σούπερ πενθήμερο γιατί πολύ απλά τώρα που μιλάμε εγώ έχω ήδη τυπώσει το εισιτήριό μου και μετράω αντίστροφα!» περιγράφει μεταξύ άλλων με πολύ ιδιαίτερο και συγγραφικό  τρόπο.


Πηγή: Μαρία Κόφου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου